هتل پیترویل (Peterville Hotel) سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پیترویل (Peterville Hotel) سنت پترزبورگ

هتل پیترویل یکی از هتل های ۳ ستاره کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ می باشد. این هتل مدرن در مرکز شهر قرار گرفته و تنها ۲ دقیقه تا ایستگاه متروی Ligovskiy Prospekt و حدود ۱۰ دقیقه تا بلوار معروف نوسکی فاصله دارد.

از خدمات هتل می توان تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و رسپشن ۲۴ ساعته را نام برد. اتاق های هتل با رنگ های طبیعی تزیین شده و دارای مبلمانی با چوب های تیره رنگ می باشد و همچنین کفپوش اتاق ها هم چوبی می باشد.


جهت اطلاع از پکیج های تور روسیه با همکاران ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱


هر یک از این اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، یخچال و حمام اختصاصی بزرگ همراه با لوازم آرایشی بهداشتی رایگان می باشند. سویئت های بزرگ هم سالنی جداگانه دارند و در صورت درخواست، سشوار نیز در اتاق ها تعبیه می شود.

صبحانه ی سبک هتل در کافه Philibert سرو می شود که این کافه با لوسترهای لوکس و مبلمان رنگی تزیین شده است. برای وعده های نهار و شام هم می توانید از منوی آزاد غذاهای خوب فرانسه و هلندی انتخاب کنید و سفارش دهید. علاوه بر بار موجود درون هتل، رستوران ها و کافی شاپ های زیادی در بلوار نوسکی وجود دارد.

کارکنان خوش برخورد هتل پیترویل می توانند به مهمانان اطلاعات توریستی و گردشگری بدهند و هم چنین می توانند نهارهای بسته بندی شده را برای گشت و گذار آنها آماده نمایند.

ایستگاه قطار Moskovsky در ۱۰ دقیقه ای هتل قرار دارد و برای رفتن به فرودگاه سنت پترزبورگ که در ۱۹ کیلومتری هتل قرار دارد می توان از ترانسفر (غیر رایگان) هتل استفاده کرد.

خیابان Tsentralny برای مسافران علاقه مند به موزه ها، فرهنگ و محیط باز بسیار مناسب است.

زوج های جوان به این هتل امتیاز ۸.۵ را داده اند.

حیوانات خانگی اجازه ی ورود به این هتل را ندارند. کارکنان هتل به ۲ زبان روسی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل پیترویل را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.


هتل پیترویل | سنت پترزبورگ





:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: